Nejčastěji kladené otázky

Na této stránce jsme pro Vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené dotazy. Pokud tu Vaši mezi otázkami nemůžete najít nebo pokud potřebujete další informace, neváhejte nás prosím kontaktovat. Velmi rádi Váš dotaz zodpovíme.

 

Disponujete Biologickým certifikátem?

Ano. Současný sortiment NutriBoost je certifikován Organizací SKAL s EKO puncovní značkou. Mimo to jsou všechny produkty cenově dostupné jak pro spotřebitele, tak i pro Vás, jako prodejce.

Kde jsou NutriBoost produkty k dostání?

V Nizozemí a zahraničí, v rozličných (přírodních) obchodech a internetových prodejnách. Chcete produkty Nutriboost také ve svém obchodě? Neváhejte nás kontaktovat!

Jak mohu superpotraviny objednat?

Pokud chcete produkty NutriBoost přidat ke svému sortimentu, kontaktujte nás přes naši kontaktní stránku, telefonicky na čísle: +31 (0)10 – 34 000 77 nebo svou žádost zašlete na email: nikola@nutriboost.nl či skype: NutriBoostCZ. S vyřízením Vaší objednávky Vám naše zástupkyně pro český trh ráda poradí!

Jaká je Vaše dodací lhůta?

Obvykle je naše dodací lhůta 1-5dnů, v závislosti na velikosti objednávky a případném specifickém přání. Díky naší velikosti a přímé koupě od ‘rolníků’, máme stále přístup k velkému skladu. Všechny naše produkty jsou proto téměř vždy naskladněné. Sklad NutriBoost se nachází v Nizozemí.

Poskytujete také službu vlastních etiket?

Ano. V případě potřeby Vám můžeme pomoci při vytváření své vlastní superpotravinové značky. NutriBoost je certifikován organizací SKAL pro všechny své produkty a proto Vám můžeme pomoci při tvorbě vlastních etiket.

Dodáváte superpotraviny také ve velkoobchodním Bulk balení?

Ano. Dodáváme Superpotraviny, ořechy, semínka a sušené ovoce pro velkoodběratele v bulk balení, pokud si tak zákazník přeje.